|
Знову
про символіку
За
змістом Мага Віри на 12-и сторінках згадується слово порядок.
На 39-и сторінках – слово Тризуб. На сторінці, де пояснюється
слово первинність, Лев Силенко розкриває зміст слова
Триєдність. Цілеспрямовано опрацювавши вказані вище сторінки,
я ніби прозрів, і відкрив, що є триєдине
Трисуття і є протилежний йому символ трирізне
Трисуття. За аналогією – використання раменності
у протилежності символів Хреста.
Щоб
надати порядок у користуванні символом РУНВіри, необхідно, щоб
сповідники приймали символ не як абстрактне поєднання ліній
чи як товарний знак, а як Програму дій Народу на тисячі років,
як продовження естафети Життя білої раси. І тому я відчув гостру
потребу запропонувати силенкиянам зосередитися на кричущій необхідності
користуватися єдиним, правильним варіантом зображення Знамена
Дажбожого – з уточненими елементами, котрі символізують повний
спектр барв Сонячного світла.
Шкода,
що моя пропозиція не друкувалася рунвірівськими виданнями. То
недостатньо було інформації для розуміння змісту пропозиції,
то заважало передозування інформації, то редактору був більше
до вподоби варіант, який, можливо, гріє його душу – в якому
центральна частина Знаку Дажбога спрощена до трирізного Трисуття,
із вихолощеною ознакою Триєдності... («СО»
№36).
З
удячністю прийнявши люб’язну пропозицію редактора «СО», я користуюся
можливістю повторно запропонувати єдиний правильний варіант
зображення символу Віри – Знамена Дажбожого – у строгій відповідності
з метою створення Рідної Української Національної Віри Левом
Силенком – із метою об’єднати Українців. Тому центральною частиною
символу має бути триєдине Трисуття.
Отже
я пропоную:
1.
Уточнити символічне зображення семи барв спектру Сонячного світла
– заміною семи півперіодів (дуг) довжини хвиль барв спектру
на сім відцентрових ліній-променів, які мають бути у кожному
з 12 кутів Зірки Орія. Сім відцентрових ліній-променів символізують
повний спектр барв Сонячного світла навколо носія Трисуття.
Лев Силенко не дає відкритого тлумачення символу триєдиного
Трисуття. Тому пропоную свою інтерпретацію цього знаку:
Трисуття
– це проекція на площину трьох уявних сутей, життя народу
– носія символу, – яке неперервно розгорталося й згортається
(у наш час) на просторі Північного Причорномор’я в Минулому,
Сучасному й Майбутньому тривалому часі.
Триєдине
Трисуття – Трисуття, яке має видиму ознаку Триєдності. Такою
ознакою є пряма лінія, яка з’єднує середню точку ширини Трисуття
з нижнім кутом ромба. Середня точка горизонтальної лінії є
початком і закінченням проекцій уявних сутей з назвами Нав,
Яв і Прав.
2.
Невідкладно дати відповідь «сепаратистам», які допускають глумливе
«обрізання»-звуження терену України до трьох центральних областей.
Відповідь, звичайно, посильну в сучасних умовах, символічну.
Тобто зображати Трисуття з боковими сторонами, рівними ширині.
Упевнений, є і будуть сповідники, які дивлячись на таке зображення
Трисуття, уявно побачать (на внутрішньому зоровому екрані) терен
Царської Скитії, яку Геродот називав «Скитський квадрат». Цей
квадрат Чорному морю відкритий південною стороною. До відповіді
додати посильні напрацювання, як наповнення Програми – забезпечити
підйом добробуту та могутності над рівнем сусідів, якого досягли
племена Царської Скитії, удержувані волхвами. Упевнений, це
з гордістю підтримають майбутні сповідники РУНВіри – Дажбожичі.
3.
Погодитися з міркуваннями багатьох сповідників Рідної Віри,
що прапор наш повинен мати жовто-синє забарвлення. «Я
син Дніпра, Сонця і Грому» («Гість з Храму предків»),
– ці слова надихають нас на рішучі дії. Зміна порядку розміщення
кольорів переконливо запевнить Учителя, що ми правильно розуміємо
його Вчення.
Молимося
й діємо! Слава Дажбогу!
АРЕЙ,
громада «Оріяна», Київ
Продовження
теми
|
|