...Бо се ж ми походимо вiд Дажбога...

Варто знати

Число 38
Квітень 11009 р. Д.

Напишіть нам

Незалежне Iнтернет-видання. Київ.
    Життя РУНВіри
    Повідомлення
    Вчення РУНВіри
    Проповідь
    Думи мої...
    Поезія
    Не збагнути...
  Радимо задуматись
    Так має бути
    Про наболіле
    Нагально!
    Події
    З приводу
    А насправді...
    Між іншим
    Без коментарів
    Смішно й сумно
    Обережно, отрута!
    А чули, що...
    Нам пишуть
    Цікаво
    Народ сміється
    Головна сторінка

Думки про рідного Бога

КозакНарод панує, доки панує над землею й народом рідний Бог його і Його святощі. Той, хто йде проти народу і прагне поневолити його – ворог Бога рідного і Рідна Віра завжди освячує Священну Війну за панування Священного Духу народу – Рідного Бога – над світом, над іншими землями й народами. Рідний Бог є щит і меч. Народ без свого Бога голий і босий, він живе в матріархаті, де жінки заправляють – бо, не маючи Бога свого, чоловіки не мають права панувати над своїм народом. Жінки, звиклі підпорядковуватися чоловіку-завойовнику, легше вірять у чужого Бога, бо поневолення для них Воля. Жіночі народи безбожні – без Бога рідного, завжди жертви агресивних народів, бо Бог – уособлення чоловіка з мечем, що завойовує Світ – жінку. Усякий мир, неагресивність, м’якість тощо – переважання жіночого начала, ознака поневолення народу, бо кожне поневолення є ожіночнення, вбивство чоловічого начала.

Культивування матріархату, миру й толерантності здійснюється народами поневоленими. Рабство – жіноче, бо лиш Патріархат є ознакою самобутньої Цивілізації і самостійної Держави. Поневолювачі якомога більше деградують чоловіче начало поневолених народів і встановлюють над чоловіками владу жінок – матріархат, щоб панувати над оскопленим народом, народом-рабом. Усяка критика, зміна чи саботаж Патріархальної Самобутньої експансивної Віри є прагнення поневолити народ, роззброїти, пограбувати й приєднати до Чужини, щоб забезпечити майбутнє дітей своїх.

Спільноти, йдучи до розквіту, встановлюють Патріархат і розквіт спільноти є тотальне патріархальне панування. Там, де руйнується патріархальна спільнота, будується змішана. Там перевагу чоловік має номінальну, а жінка урівнюється з чоловіком. Там, де повністю гине власний Патріархат, набирає сили власний матріархат, де заправляє чужинський патріархат, а народ завойовано й поневолено – як жінка беззастережно служить чужинцям...

Народ є те, у що вірить. Народ, маючи Бога-раба, сам раб. Народ, що прагне панувати, богом своїм зве Бога-Завойовника.

Творець Буття у всьому і Датель всього. Датель Буття – Енергія, Ґравітація, Світло, Воля. Кожен народ, ідучи життям, шукає шлях до Дателя Буття. Кожен народ знаходить Дателя Буття згідно свого рівня розвитку – хтось у вигляді крокодила, хтось у вигляді живої чи мертвої людини, хтось у вигляді одухотвореної Краси чи Істини, хтось – в одухотворенні Стихій Природи та Сил Людини. Кожен поневолений народ має право плакати, день-у-день роз’ятрюючи давній біль і роблячи з програної битви програну війну. Кожен народ-раб страждає від колишньої поразки. Кожен народ-поневолювач рано чи пізно деградує і всяка імперія гине й поневолювачі рано чи пізно стають поневоленими. Ті, хто були всим, стануть нічим. Та спільнота, хай і мала, але яка має свого Бога, підчиняє собі спільноти в багато разів більші, що свого Бога втратили. Нова спільнота, мала і ще слабка, понісши Бога на своїх плечах, знищить на своєму шляху всі старі спільноти і їхніх ідолів. Старі спільноти, що несуть старі уявлення, якщо не кинуть їх, то загинуть. Несучи старе, навіть дуже великі спільноти загинуть від натиску слабих, але нових.

Містики стверджують, що Бог – Священний Дух народу і Вища Сила народу – діє в учителях, пророках, героях і поетах. Народ-Учитель, народ-Пророк, народ-Герой, народ-Поет. У Святому Письмі кожного народу живе Душа народу – і Дух Предків уливається в Дух Нащадків. Слава Предків оживає в Нащадках і в нових поколіннях вічно житимуть учителі, пророки, герої й поети. Народ є Воїн, бо несе зброю в руках і Майбутнє дітей у руках воїнів – більш нікого.

У кожного народу є виродки. Слабкі, але хитрі, здеградовані, змішані з чужинцями, згодні присягнути кожному вторжнику, здатні лише на зради, аби врятувати своє дегенеративне потомство. У кожному народі є людці, які закликають прийняти рабську віру, які ширять рабську мораль. Людці хочуть применшитися і злитися, стати одним цілим із поневолювачами, але в них гнила кров. Загаджуючи зрадою, людці отруюють народ-завойовник; із часом поріднившись, народ-завойовник із гнилою кров’ю стає й по тілу, й по духу народом-рабом. Своєю зрадою людці наближають загибель народу-поневолювача.

Богдан ЛЕВЕНКО, Полтавщина