...Бо се ж ми походимо вiд Дажбога...

Язичництво

Вчення
РУНВіри

Число 20
Січень 11003 р. Д.

Напишіть нам

Незалежне Iнтернет-видання. Київ.
    Життя РУНВіри
    Документально
    Досліджуємо МАГА ВІРУ
    Проповідь
    Згадаймо
    Знай наших!
    Поезія
    Мудрість
    Радимо задуматись
    Так має бути
    Про наболіле
    Нагально
    Події
    Cправи косацькі
  А насправді було так
    Між іншим
    Без коментарів
    Варто знати
    Обережно, отрута!
    А чули, що...
    Нам пишуть
    Народ сміється
    Головна сторінка

 

Так говорить духовний Учитель Лев Силенко

Силенко3апитання. Учителю, я чув таке: «А ви Силенкову РУНВіру змішуйте з міфологією. Кажіть, що РУНВіра не релігія, а міфологія, в якій казки про численних богів, водяників, домовиків». І люди, чуючи це, не йтимуть до РУНВіри. Хто хоче бути релігійним, йтиме до Христа, який є Богом правдивим».
Відповідь. Я вже говорив: Аллах був одним з численних богів Арабської міфології. Але в Корані об’явлене нове розуміння Аллаха. Тільки глупа людина, почувши слово Аллах, ректиме, що це многобожжя, Арабська міфологія. У Юдейській міфології, крім Саваота (Єгови), був цілий ряд інших богів. Та після проголошення царем Іосією релігійної реформи, було об’явлене нове розуміння Саваота (Єгови). Тільки глупа людина, почувши слово Саваот, ректиме, що це многобожна юдейська міфологія. Люди, які не хочуть орієнтуватися в РУНВірі, або мало з нею обізнані, почувши слово Дажбог, речуть: це многобожжя – паганізм, бо Дажбог був одним з богів слов’янської міфології.
У РУНВірі Господом благословенній утверджена вища форма монотеїзму: об’явлене нове розуміння Дажбога. У РУНВірі крім Дажбога, немає бога. Дажбог – Свідомість Світу. Дажбог – вічна, незнищима самоволодіюча Сила (Енергія), без якої Життя не може бути Життям, Космос не може бути Космосом.
Ми сини і дочки України (Оріяни-Скитії-Руси) маємо своє рідне розуміння Єдиносущого Всевишнього. Ми любимо Бога свого, і ця любов зріднює, єднає нас, дає силу утверджувати окремішність нашого Єства, Слава Єдиносущому Дажбогові!

3апитання. Зустрів атеїста К., міфолога. Каже мені: «А ви Силенкову монотеїстичну РУНВіру змішуйте з міфологією (багатобожжям). Людям давайте казки, а не віру». Деякі фахівці від міфології мають большевищьке поняття монотеїзму, подане в «Укр. рад. енциклопедії» (том 9, 1962 р.), що «Єдиний бог ніколи не міг би появитися без єдиного царя». А от багатобожжя, то... демократія. Це фальш! Я читав: Чингіс хан, царі-деспоти (фараони, римські імператори) боронили багатобожжя, яке їх обожнювало.
Інший міфолог (приятель попа 3.) каже: «Та кожний може мати свою РУНВіру без Силенкового віровчення. Одна група РУНВіри може славити Стрибога і Ярила. А друга – Тройцю (Перуна, Білобога і Сварога). Може бути й три десятки інакших РУНВір з інакшим трактуванням богів». Жах! З цього абсурду постане сварня, ненависть. Виходить, українці не здібні мати свою рідну віру в єдиного Бога, віру з святими Заповідями, Законами? Віру, а не міфологію.
Сотні літ попи речуть українцям, що вони «були погани» – поклонялися багатьом богам. У 988 році кияни при допомозі греків почали облагороднюватися вірою в Господа Саваофа. Облагородження йде вже тисячу літ! І, як грім серед чистого неба, пролунала Силенкова блага вість: Бог один, а релігій багато тому, що є багато неоднакових розумінь Бога. Мага Віра пише, що жиди сьогодні мають розуміння Господа Саваофа не таке, яке мали їхні предки 2500 літ тому. Отже, розуміння Бога змінне, створене людьми.
І тепер в селах й містах йде вість про Силенкову РУНВіру в єдиного Господа Дажбога. У РУНВірі розуміння Дажбога не таке, яке мали кияни тисячу літ тому. Справді, чому українці повинні себе підпорядковувати жидівському чи арабському поняттю Бога з ім'ям Саваоф чи Аллах? Міфолог Пл. каже розумно: РУНВіра – нова монотеїстична віра і розумні люди не змішують РУНВіру з міфологією. Учителю Силенко, з нетерпінням ждемо Вашого слова?
Відповідь. Брате, лист ваш бачу, підписаний декількома людьми, між ними й доцент М. У Мага Вірі, в «Переоцінці Духовної Вартости», в Катехизисі РУНВіри «Навчання» є відповіді на питання, які вас хвилюють. Я не проти казок, байок, які є в міфології, адже вони є виявом кучерявої народної творчости, і хай міфологія залишається міфологією. Її не можна осуджувати, зневажати, у ній є фрагменти світогляду наших Предків.
У РУНВірі, яку я з Волі єдиносущого Господа вже 30-ть літ проповідую, є монотеїзм вищої форми. У РУНВірі ніхто Бога не малює (не робить ідола (ікону)), щоб перед ним стояти на колінах, і просити прощення, спасіння.
Я вірую в Єдиносущого Господа. І не зву його Аллахом чи Саваотом. У достойного Народу ім’я Бога рідне. Миле й рідне мені ім’я Дажбог (Датель буття). Дажбог життєтворча вічна, незнищима енергія Світу (Космосу), яка творить суть несвідомого і свідомого буття.
Дажбог – Світло, ми віруємо, що народжені Світлом, живемо в Світлі і відходимо у Світле Царство Духа Предків – у таїну вічности Народу. Немає Віри вищої за Світло. Дажбог – Святий Дух. Дажбог – свята Правда, Любов, Милосердя. Крім Дажбога, немає бога.
О, Дажбоже, Милосердний і Світлодайний Господи мій, я щасливий, що вірую в Тебе, що люблю і славлю Тебе. Ти Всюдисущий. Бачу Тебе в зорях небесних, у проміннях Сонця (любого нам Світла Твого), у пелюстці квітки, й усмішці немовляти, у ласках матері, в леті трудолюбної бджілки.
Я чую Тебе, Дажбоже мій, у шепоті золотоколосих нив, у шумі дощових крапель, у битті закоханих сердець, у мові красивого обличчя моєї Матері Вітчизни. У непорочній природі планети Земля бачу і чую Дажбога, Господа Живого, Всеправедного. Дажбог у всьому і все у Дажбогові. І Йому не потрібно амбасадорів (менших чи більших богів, демібогів).
Дажбог – Святий Дух України-Руси Один, як одне сонце в небесах, як одна мати в дитини, як одне серце в людини, як одне небо, під яким ми, сини і дочки України, живемо. І не потрібні мені боги більші чи менші, які жили в яві моїх далеких любих Предків.
О, я обожнюю і славлю Предків моїх, вони – це я, а я – це вони. Та на славу Предкам, збагачений досвідом людства, йду вперед, і по-сучасному дивлюся на Предків, на себе, на Світ, по-сучасному розумію Віру і Бога. Усі, що визнають моє розуміння Бога, Господа нашого, йдуть зі мною, як брати і сестри. Обезсмертнюють себе й родину святою РУНВірою. Щасливляться 7-ма Законами Правильного Життя. Господи, хай всюди і завжди святиться ім’я Твоє, Дажбог!

3апитання. Учителю Силенко, я розмовляв з туристом з Індії. Коли перейшли на тему релігії, він сказав: у Індії є сотні, тисячі різних богів. Суперечки, спричинені многобожжям (неоднаковим трактуванням того чи іншого бога), виснажують душу Народу. І роблять людину забобонною, яка вірить, що її доля залежить від примх більшого чи меншого бога.
У різних регіонах Індії є інакше розуміння того самого божества. Брагмани многобожжям можуть роз'єднати Індію на декілька окремих країн. Чуючи це, я був безмірно радий, що в РУНВірі є абсолютний монотеїзм: вірні РУНВіри вірують в єдиносущого Господа Дажбога.
Відповідь. Індуська еліта (і це я відчув, перебуваючи в Індії) байдужіє до многобожжя. Коли проповідники юдейо-християнізму і мусульманізму казали: «Індуси, Бог один. А ви цілій сотні богів поклоняєтесь. Це ж відстала форма релігії», сталося диво. Філософ-теолог Свамі Даянанд Сарасваті (1824–1883 рр.) стримав відхід Індусів до чужовір’я. Він об’явив, що є Індуська віра в єдиносущого Господа Бога. І його підтримала еліта, яка з вірою в одного Бога Брагму, об’єдналася в могутню релігійну організацію «Ар’я Самадж», що тепер поширена в Індії.
Брагмани витворили у віруючих вороже ставлення до «Ар’я Самаджу». І реформатор індуїзму Свамі Д. Сарасваті пішов на компроміс. Сказав: «Бог один. Але хто хоче, то може одного Бога називати й ім’ям того чи іншого божества, Бог може бути багатоназивним». Та мудрі зрозуміли, що провідна еліта Індії визнає концепцію єдиного Бога (монотеїзм об’явлений Свамі Д. Сарасваті), і Богові не потрібно мати сотні імен, Бог всюдисущий.