Загроза
національній безпеці України
Політичні,
поряд з релігійними, переконання (тобто ідеологія, як атрибут
моралі) є суто особистою справою кожного громадянина, їх вільне
сповідання гарантується Конституцією, але вони не є справою
держави та суспільства, якщо не є ворожими до нації і людства.
Тому й політичні партії, які мають власні погляди однодумців
на соціально-економічний устрій та розвиток суспільства, і національно-патріотичні
рухи (партії), які мають власні погляди однодумців на українську
національну ідею, мають статус не державних, а суспільних організацій.
Але повинні існувати загальнодержавні ідеологічні принципи як
основа конституційного устрою, національної єдності суспільства
та умова українського громадянства. Зрозуміло, що ідеологія
будь-якої легітимної партії повинна суворо відповідати принципам
української національної державної ідеології. Проте зараз зграя
саме політичних партій агресивно рветься до «державної служби»
народу, яку вони навмисно плутають з «державною владою» і нав’язують
таке розуміння суспільству, але «держава» взагалі не може мати
влади над народом, бо знаходиться у нього на «службі». Ними
була протиправно й нахабно нав’язана громадянам України так
звана «пропорційна» система виборів без референдуму, без Конституційного
суду, всупереч правам і свободам громадян, що мають власну ідеологію,
а не ідеологію політичних партій. «Парламентаризм політичних
партій» – єзуїтський винахід амбіційного «політикуму» для байдужої
громади так званих «демократичних» країн; він не може бути для
України аргументом демократичного устрою. Єдиний аргумент для
суто демократичної країни є професіоналізм державного службовця,
який повинен однаково піклуватися про громадян будь-яких ідеологій.
Від пересічних громадян ретельно ховається той факт, що наш
парламентаризм нічого спільного немає з закордонним через фантастичні
пільги та повну безкарність, які влаштували собі наші парламентарі-шахраї
від партійно-політичних зграй.
Зараз
інтриги політиканів перевершили усі межі пристойності: відкрите
ґвалтування Конституції України, звіряча боротьба за «владу»,
розпалювання проблем державної мови, федералізму (сепаратизму)
і вступу до НАТО, штучна паралізація функції Конституційного
суду, замість «охорони» конституційних прав і свобод громадян,
лише «тлумаченням» фактично нелегітимної конституції для протягування
протиправних політизованих законів у власних інтересах. «Тлумачення»
Конституції є правовим нонсенсом – усі її положення прописані
державною мовою і мають тільки однозначний сенс; тому якесь
«тлумачення» є взагалі неприпустимим. Зрозуміло, що поки Конституційним
Судом не перевірена відповідність конституційним правам і свободам
проектів законів, сама Верховна Рада та вся її законотворча
діяльність – поза законом, бо вони не є легітимними.
Президенту,
який є «публічною фігурою» і тому повинен бути поза політичними
партіями та релігіями, треба зрозуміти, що його головний обов’язок
перед нацією – бути рішучим гарантом не протиправно перекрученої
політиканами на свій розсуд Конституції, а саме недоторканих
прав людини і демократичних свобод громадянина, що мають вищий
людський пріоритет над «зґвалтованою» Конституцією. Конституційна
колізія щодо «федералізму», державної мови «титульної нації»
та мови національних меншин повинна бути негайно усунута відновленням
графи «національність» у паспорті громадян, яка була виключена
підступними ворогами нації – сіоністами під керівництвом Кравчука
у тій же Верховній Раді, яки позбавили громадян України етнічної
ознаки національності. Україну ганебно «здав» юдо-політичним
партіям колишній її «гетьман» – президент Кучма, – погодившись
з протиправною пропорційною системою виборів у вищі органи держави.
Саме оці вороги-президенти першими заслуговують покарання за
зраду народу, за доведення країни до соціально-економічної стагнації,
за плямування гідності України. Зараз саме тому у Верховній
Раді України запанували лакеї криміналітету – депутати «без
національності», в абсолютній більшості юдо-сіоністи. Україна
опинилася у лапах зграї державних злочинців, які нахабно узурпували
владу над Українським народом.
Головне
збочення реформованої Конституції України (до скасування політреформи,
котре теж зроблено було незаконно – ред.) полягало у
тому, що «дорадчий» орган «Верховна Рада» («парламент») оголошений
вищим органом державної «влади» (але не «служби»!) з виключним
правом «власності» на Конституцію, законотворчість, державну
політику та бюджет країни. «Парламент» (фр. раrlе – розмовляти)
може тільки обговорювати державні справи з метою «порад» всенародно
обраному Президенту та Уряду, але Конституцією були встановлені
нечувані повноваження ВР (без відповідальності по закону) та
пільги для «народних депутатів», яких сам «народ» персонально
не обирав, а в зміст Конституції «вбудована» протидія ВР іншим
інституціям державної служби. Треба негайно розпустити протизаконний
і протиправний антиукраїнський «парламент», який є «малиною»
злодіїв, що за «брудні», неправедні гроші «сховалися» всередині
партійних списків і яких громадяни України персонально не обирали,
скасувати результати антинародних виборів по пропорційній системи
представництва не національностей, а політичних партій. Конституція
України – атрибут її національної символіки, – вона повинна
бути носієм непохитної, деполітизованої «державної ідеології»
Української нації і бути суворо недоторканою щодо кримінальних
зазіхань «політичних реформаторів».
На
відміну від національно-патріотичних суспільних організацій,
одіозні юдо-ідеологізовані політичні партії тільки соромлять
Україну і ображають її громаду, вкрай деструктивно впливають
на суспільний лад, взагалі не спроможні до професійної державної
служби. Ладу в роботі такого «парламенту» і користі для України
ніколи не буде, бо на цей час основна діяльність депутатів –
запекла політична боротьба у Верховній Раді за наші кошти з
бюджету, яка завжди тільки розпалює шкідливу політизацію країни.
Українській нації взагалі не потрібен «парламент для політизованої
балаканини» – це не наша ментальність; нам потрібен орган державної
служби народу.
Політична
вакханалія, яку утворили юдо-політичні партії в державі, привела
до стану якогось запаморочення народ України, що був несвідомо
втягнутий в це непотрібне дійство бездіяльністю саме Президента
та Ради національної безпеки й оборони України. Тому справою
національно-патріотичних сил є попередження загрози національній
безпеці України з боку зграї політичних партій.
Зараз
в усіх основних сферах життєдіяльності України
існують такі загрози національній безпеці.
Ідеологічна
небезпека:
–
захоплення ЗМІ сіоністами, ідеологічне руйнування та моральне
ушкодження титульної нації, маніпулювання суспільною свідомістю,
роздування виключності «богом обраних» юдеїв та ущербності «гоїв»;
–
захоплення юдо-сіоністами матеріальної, інтелектуальної та культурної
сфер життя суспільства, утиски титульної нації;
–
паралізація системи державного управління політичною боротьбою,
замість професійної діяльності, всередині інституції державної
служби;
–
релігійний розбрат нації, влаштований безвідповідальним духовенством,
коли протилежності релігій в «корисному для себе» тлумаченні
сутності Бога (що не є Його розумінням, бо Він ніколи й ніякою
релігією не зможе бути зрозумілим через безкінченість Всесвіту
у просторі й часі), нажаль, не звеличують, а принижують духовність
людей різного віросповідання; але толерантністю, здоровим глуздом,
етнічною ментальністю оріїв-русичів відрізняється Рідна Українська
Національна Віра, яка вважає Бога довершеним «Джерелом Буття»,
а атрибути РУНВіри є, по суті, шляхетною звичаєвістю (мораллю)
і високодуховною обрядністю (культурою) Української нації, які
сприяють її об’єднанню і розквіту.
Соціальна
небезпека:
–
поглиблення соціальної й матеріальної нерівності прошарків суспільства;
–
комерціалізація освіти, комунального, медичного та інших видів
обслуговування;
–
падіння суспільної моралі, ідеологічне роззброєння нації;
–
глобальна корупція сфер діяльності, організована злочинність.
Економічна
небезпека:
–
кримінальна приватизація власності в економіці;
–
паразитична експлуатація національної валюти комерційними банками;
–
наявність недержавного рикну валют та «цінних паперів» в державі;
–
агресія закордонних та власних інвесторів, які доларовим «папером»
руйнують економіку;
–
гальмування розвитку економіки через неефективне управління;
–
вкрай низька ефективність науки й технологій.
Військова
небезпека:
–
зазіхання на Україну, яка є найблагодатнішою частиною планети,
завжди були у минулому, є у сьогоденні й завжди існуватимуть
у майбутньому, тому послаблення війська є погибель для нації;
–
ядерне роззброєння України – державна зрада юдо-політичного
керівництва, за що воно повинно бути покаране без терміну давності;
–
науково необґрунтоване та зловмисне скорочення юдо-політизованими
міністрами Збройних сил та знищення найбільш ефективних систем
зброї і військової техніки ударної авіації, ракетних військ
стратегічного призначення, військово-морських сил;
–
безглузде прагнення державного керівництва до вступу в НАТО,
де панують США, замість європейської системи колективної воєнної
безпеки; США паразитують на всьому людстві і тому завжди будуть
знаходитися з іншими країнами світу у збройних конфліктах, втягуючи
в них обдурених «партнерів» по НАТО – «гарматного м’яса» – для
захисту своїх «національних інтересів»;
–
низька професійна компетентність, мораль та корупція чисельного
генералітету;
–
напружений морально-психологічний стан особового складу війська,
який не бажає ціною власного життя захищати, замість країни,
жменьку інородців-пройдисвітів, що підступно привласнили основне
національне багатство та валюту країни і обікрали її народ;
–
стагнація оборонно-промислового комплексу, що знищений сіоністами-керівниками.
Державна
небезпека:
–
фактична узурпація юдо-політичними партіями державної влади
над народом (Верховна рада, Уряд, місцева влада), протиправні
зміни державного устрою (Кримська область);
–
недоторканість службовців окремих державних інституцій, що унеможливлює
їх покарання за злочини проти народу;
–
провокаційні вилазки політичних та конституційних реформаторів
щодо подвійної державної мови (в унітарній державі – єдина державна
мова для міжнаціонального спілкування, в конфедерації – державні
мови членів конфедерації, якими усі вони повинні володіти однаково),
роздування федералізму (сепаратизму);
–
безкровна перемога сіоністів над Україною, основний принцип
яких – приховано гальмувати прогрес, самим нічого не створювати
корисного для титульної нації, оманою та підступністю паразитувати
на «гоях»;
–
умисне перекручення войовничими сіоністами факту ніби визнання
на Нюрнберзькому процесі вояків УПА військовими злочинцями;
насправді це була лише пропозиція радянських представників на
процесі, яка відхилена трибуналом;
–
невизнання на державному рівні злочинної версії юдаїзму – сіонізму,
– основою якого є світове панування через «виключність» юдеїв
та людську неповноцінність «гоїв», що є підставою для заборони
юдаїзму; приховування злочинів юдо-сіоністів проти народу країни.
Національна
безпека України вимагає таких надзвичайних заходів від РНБО
По-перше,
звільнення усіх протиправно захоплених інституції державної
«влади» від зграї юдо-політичних партій – зрадників нації, бо
хазяїн у країні – народ, тобто позапартійні українці. Державна
служба народу повинна бути справою професіоналів у соціальній,
економічній та правовій сферах і ґрунтуватися тільки на єдиній
державній ідеології нації. Скасування системи представництва
партій, а не національностей країни в сфері державної служби
– вона є ворожим до Українського народу винаходом сіоністів
для узурпації влади. Мажоритарне представництво ідеологій усіх
громадян і позапартійність державної служби, політична деідеологізація
життя суспільства, недоторканість прав і свобод громадян та
Конституції України не можуть мати ніякої іншої альтернативи.
Ідеологічні й релігійні переконання громадян є суто особистою,
але не державною справою; тому політичні партії і церква мають
статус суспільних утворень суворо поза «державою».
По-друге,
націоналізація приватних комерційних банків та об’єктів стратегічної
інфраструктури національної економіки – тобто власність на валюту
країни, національні багатства та на засоби виробництва повинна
бути тільки «державною», а не «приватною». Світові кризи ринкової
економіки виникають саме через домінування комерційних інтересів
приватного «бізнесу» над життєвими інтересами всього суспільства.
В ЗМІ це ретельно приховується сіоністами, які на кризах все
більше збагачуються, штучно їх влаштовуючи; в лапах їхнього
бізнесу вже знаходиться левова частка світового багатства.
По-третє,
відновлення етнічної ознаки «національність» громадянина України
і визначення конституційних принципів національної політики
держави. Сувора правова відсіч несвідомим чи навмисним зазіханням
політичних провокаторів на державну мову, якою повинен володіти
кожен громадянин, на територіальну цілісність і національну
єдність народу України, бо вони безвідповідально розпалюють
соціальну, національну та міждержавну ворожнечу. Сповідування
єдиної «державної ідеології нації» (конституційних принципів
прав і свобод людини й громадянина, а не убогих ідеологій політичних
партій) та володіння державною мовою повинне стати обов’язковою
умовою громадянства України.
Головне
завдання на цей час
– встановлення вимоги позапартійності державної служби, що кардинально
усуває усі проблеми конституційного ладу в країні. Оскільки
у Конституції України проголошено вищим пріоритетом права людини
і свободи громадянина, то це й припускає саме вимогу позапартійності
усіх інституцій державної служби, які повинні гарантувати та
захищати оці права й свободи громадян будь-яких політичних переконань.
Державні інституції не можуть бути «клубом» політичних партій,
який утримує на власні (бюджетні) кошти народ. Політична боротьба
є внутрішньою справою самих політичних партій. Якщо навіть будь-які
ідеологічні принципи устрою суспільства теоретично обґрунтовані,
обов’язковою умовою підтвердження їх гідності є практична перевірка.
Для такого підтвердження однодумці – члени політичних партій
– мають засновувати (за рахунок своєї власності) соціально-економічні
утворення, що функціонують на засадах відповідних ідеологічних
принципів (комуни, табори соціалістів, акціонерні товариства,
кооперативи, одноосібні господарства тощо). Оці утворення повинні
бути практичною реалізацією принципів даної політичної ідеології
й функціонувати у соціально-економічному середовищі суспільства
на основі законів. Політично ідеологізовані соціально-економічні
експерименти з боку держави над усім суспільством неприпустимі
– кожен громадянин має право обирати свій соціально-економічний
статус та мати власні недоторкані ідеологічні та релігійні переконання
в межах офіційної державної національної ідеології – конституційних
норм щодо прав і свобод громадянина.
Для
спільноти об’єктивним доказом переваг будь-якої ідеології може
бути тільки кінцевий результат діяльності членів даного утворення
– досягнутий рівень їх матеріального добробуту та духовного
розвитку. При порівняльній оцінці кінцевих результатів кожна
політична ідеологія або здобуває нових, або втрачає колишніх
однодумців. Саме таким повинно бути місце політичних партій
в суспільстві, бо інакше вони стають смертельною загрозою нації
– згадаємо владу комуністів в СРСР, Китаї, Камбоджі.
Будьмо
пильними. Головна загроза національній безпеці України – внутрішня.
Слава
Україні!
Ант
ВОЛЯ, Ратислав СКЕЛЯ