...Бо се ж ми походимо вiд Дажбога...

Обережно, отрута!

Число 28
Листопад 11005 р. Д.

Напишіть нам

Незалежне Iнтернет-видання. Київ.
    Життя РУНВіри
    Документально
    Досліджуємо МАГА ВІРУ
    Вчення РУНВіри
    Проповідь
    Згадаймо
    Думи мої...
    Поезія
    Мудрість
    Радимо задуматись
    Так має бути
    Погляд
    Нагально
    Події
    З приводу
  А насправді
    Між іншим
    Бувальщини
    Варто знати
    А чули, що...
    Нам пишуть
    Народ сміється
    Головна сторінка

 

ПИЯЦТВУ – БІЙ

Зараз це гасло викликає, переважно, іронію, насправді – це нагальна необхідність сьогодення

Цього року минуло 20-річчя з дня ухвалення постанови ЦК КПРС про посилення боротьби з пияцтвом. Це не була примха Горбачова чи Лігачова. Алкоголізація країни досягла на той час критичної межі.

У 1922 році, при створенні СРСР, вживали по 0,88 літра алкоголю на душу населення. В той час країна була найменш питущою у світі (9 із кожних 10 юнаків і жінок не пили міцних напоїв зовсім). А ось у 1984 році кожен громадянин Союзу в середньому випивав 8,33 літра алкоголю, а разом з самогоном – понад 16 літрів чистяка! Причому в Російській Федерації вживали по 10,3 літра алкоголю, а в таких її регіонах, як Приморський край, – по 12, на Камчатці – по 17, на Сахаліні – по 20 літрів. І тепер випивало вже 99 відсотків дорослого населення.

Країна гинула від «зеленого змія». В цей час на обліку перебувало понад 4 млн. алкоголіків, а разом з не облікованими їх було не менше 10 мільйонів! У 1984 році на вулицях міст і сіл було підібрано й відправлено у медвитверезники 12 млн. пияків. Авангардну роль і тут відігравали комуністи та їхній бойовий резерв – комсомольці. Серед підібраних пияків було 120 тисяч членів КПРС і понад 340 тисяч членів комсомолу.

В країні на третину зросла злочинність і кількість убивств. Та найстрашніші наслідки суцільної алкоголізації країни відбувались на дітях. Понад 50 процентів народжених в алкогольних родинах виявлялися дебілами або напівдебілами. В країні діяло 2550 шкіл для дефективних дітей – продукт алкоголізму. В них у закритому режимі перебувало понад 500 тисяч фактично скалічених дітей. Однак і таких шкіл не вистачало, і ще півмільйона частково дебільних дітей відвідували звичайні школи.

Алкогольні напої у 1984 році становили п’яту частину усього торгівельного обігу СРСР. Та це були примарні прибутки. Бо і загальнодержавні збитки від пияцтва, за неповними даними, складали на той час 60–70 мільярдів рублів.

Горбачовська антиалкогольна кампанія, проведена з усією більшовицькою безпощадністю, з усіма своїми безглуздими перегинами, відійшла в історію. Наша держава кинулась в іншу крайність – суцільну алкоголізацію.

Замість продажу спиртного з другої до сьомої – цілодобово, на кожному кроці. Замість антиалкогольної пропаганди – безкінечна телереклама так званих «торгових марок» горілчаних виробів. Реклама не лише між програмами, фільмами, а й у самих фільмах. Герої багатьох російських серіалів при кожному зручному й не дуже випадку вживають, прихваляючи напої спонсора. Є відомий цикл кінорежисера Рогожина «Особливості національної...», у якому весь сюжет збудовано довкола горілки.

Багато інших сучасних російських фільмів («Теорія запою» тощо), поп-музика («немного пьяный, но такой кайфовый», «напитки покрепче – слова покороче – так легче, так проще…», уся «творчість» Вєрки Сердючки – співачки застілля) – все це переконує, насамперед молодь, що пиятика – це нормально, класно, прикольно.

А виробники продовжують змагатись у вигадуванні все нових назв горілок. Важко назвати інакше як знущання над здоровим глуздом встановлення вздовж доріг біг-бордів з рекламою горілки «Штурман». Куди веде цей «штурман», відомо – до вінків біля доріг.

Уся ця алкогольна вакханалія не могла не відбитись на здоров’ї населення. Лише за 1989–2001 роки рівень смертності чоловіків з причин, безпосередньо пов’язаних із алкоголем, зріс у 2,5 рази.

Зрозуміло, колишньому режиму було начхати на здоров’я нації. Нова влада повинна усвідомити необхідність боротьби з алкоголізмом. Суспільство повинно активно протистояти цьому злу. Потрібна пропаганда здорового способу життя. Зворотній шлях – шлях до деградації. Здоров’я нації, майбутнє народу – це найголовніше, зокрема і за прибутки горілчаних королів.

Володимир ВЕРКО,
Володимир-Волинський, «СНІП»

Язычество

* * *
До слова:

В часи радянського комунізму найсильнішим засобом забамбулення людей і формування в їхніх головах хибної системи цінностей були не книги Маркса, Леніна і Сталіна, а кіно. За допомогою кіно комуністи запроваджували в голови народу хибні еталони і стереотипи. Крім стандартного запровадження фальшивої історії і хибних оцінок, в яких комуністи показувались хорошими, а антикомуністи поганими, дуже важливо відзначити тотальну комуністичну пропаганду пияцтва і алкоголізму.

Комуністичне кіно запроваджувало в голови людей фальшиві образи позитивних героїв. Проповідувався героєм той, хто вміє багато і сильно пити горілку.

Наприклад, одним з класичних шедеврів радянського кіно був фільм С. Бондарчука «Доля людини». В цьому фільмі показана доля радянського алкоголіка, який попав під час війни в німецький полон. Кульмінацією фільму став епізод, коли цього алкоголіка (його грає сам Бондарчук) викликали до німецького керівництва. В результаті розмови йому запропонували випити горілки. Алкоголік випиває склянку горілки і не закушує. Німецький офіцер запитує: «Чому не закушуєте?» Алкоголік відповідає: «Вибачте, але я після першої чарки не закушую, звичка». Німецький офіцер наливає другий стакан горілки. Алкоголік випиває другий стакан і знову не закушує. Німецький офіцер знову запитує: «Ну а зараз чому не закушуєте?». «Вибачте, але і після другої чарки я не закушую». Німецький офіцер напружився і наливає третій стакан горілки. Алкоголік його випиває і відламує від закуски маленький шматочок. Всі німецькі офіцери вражені таким «героїзмом». Нагородили цього алкоголіка хлібом і салом.

На цьому фільмі виховане не одне покоління радянських людей. Ця фраза «Я після першої чарки не закушую» стала базовим стереотипом, базовою цінністю як «Отче наш». У свідомість радянської людини запроваджений образ героя – людини, котра вміє пити горілку стаканами і не закушувати. І всі стали вчитися цьому «героїзму». Скільки загинуло талановитих людей від цієї проклятої горілки, скільки сімей покалічено, скільки народжено неповноцінних дітей. Пияцтво – це незмірно страшніша зброя знищення людей, ніж атомна бомба.

В цьому фільмі «Доля людини» все пронизане комуністичною брехнею. Не могли німецькі офіцери захоплюватись російськім алкоголіком. В чому його героїзм? В тому, що горілку п’є як свиня? У гітлерівській Німеччині алкоголіків вважали за людське сміття, за покидьків.

В одному з найкращих радянських фільмів «Біле сонце пустелі» Верещагін випиває цілу кварту горілки, а потім справляється з п’ятьма бандитами (в житті він не зміг би навіть рухатись). Червоноармієць Сухов також п’є з Верещагіним стаканами. Гарні ж герої – алкоголіки. Ось з кого треба брати приклад радянській людині. І беруть таки приклад, і п’ють, і стають алкоголіками й ідіотами. А чому? Тому що людей так запрограмували владоможці.

У фільмі «З легким паром» кінорежисер Е. Рязанов пішов ще далі, він не лише прославляє алкоголіка, який допився до того, що не знає в якому місті опинився. Показується, як цей алкаш виходить з ліфту навкарачки. Назустріч йому йде собака, і собака поводить себе набагато шляхетніше людини. І ця людина – головний позитивний герой картини.

Ці приклади з радянського кіно можна продовжувати до нескінченності. Всі ці фільми – не просто одинична дурість і непорозуміння. Все радянське комуністичне мистецтво – це диявольська зброя одурення і знищення людей, перетворення їх в радянських ідіотів.

Владімір ІСТАРХОВ,
«Удар руських богів»