...Бо се ж ми походимо вiд Дажбога...

Досліджуємо МАГА ВІРУ

Число 28
Листопад 11005 р. Д.

Напишіть нам

Незалежне Iнтернет-видання. Київ.
    Життя РУНВіри
    Документально
    Вчення РУНВіри
    Проповідь
    Згадаймо
    Думи мої...
    Поезія
    Мудрість
    Радимо задуматись
    Так має бути
    Погляд
    Нагально
    Події
    З приводу
  А насправді
    Між іншим
    Бувальщини
    Варто знати
    Обережно, отрута!
    А чули, що...
    Нам пишуть
    Народ сміється
    Головна сторінка

 

ОСОБИСТЕ І ГРОМАДСЬКЕ

Особисте і громадське. Індивідуальне і колективне. Як вони між собою співвідносяться у вченні Лева Силенка? Це питання тісно пов’язане з питанням про життя і смерть, з питанням: звідки ми приходимо у цей світ і куди йдемо після смерті.

Націоналізм

Як відомо, за християнською доктриною (як і за юдейською) душі померлих відправляються «на лоно Авраама», котре знаходиться біля узгір’я Сидону в Мехпелевій печері. Саваот – Господь Ізраельський Жидам дав Землю (і про це пише Тора). А Християнам Саваот дав Небо (і про це пише Євангелія). Небо – це Вітчизна християнина, «дім нерукотворний та вічний» (ІІ Коринтян, 5.1). Учитель говорить: «Киянин-монах – це церковний самолюб, він думає тільки про спасіння своєї душоньки, він забув про родину, Вітчизну».

Що пише про смерть Мага Віра? Слово «смерть» постало з санскритського «мрі», що є синонімом «мрія». Наші предки (Трипільці) вірили, що людина не зникає. Затихло серце – людина пішла у «мрію». Учитель Лев Силенко каже, що «нардження дитини – це оновлення старого тіла. Тіло народженого внука має ті притаманності, що й тіло діда, який відійшов у Царство Духа Предків. Людина подібна на пшеничну зернину. Зернина лягає у землю. І не вмирає, а оновлюється. І продовжує жити в новому колоскові. Сьогоднішня мачина має в собі ті самі властивості, що й та мачина, яка була тисячу літ тому. Якщо всяке тіло (свідоме й несвідоме) піддається змінам, перетворенням, щоб знову жити, тоді смерти немає».

Учитель Силенко говорить, що Царство Духа Предків – це не казка, а реальність. Вічна дійсність. У 1986 р. віруючі на Оріяні відзначали День народження Пророка. На питання, в якому році він родився, він відповів: «Я є, я був і вічно буду». І в молитві Пророк каже: «Дажбоже мій, я є, бо ти є, і був я тоді, коли родилися степи, і був я тоді, коли жили мати Лель і тато Орь, бо минуле живе сьогодні, бо несвідоме стає свідомим. Бо потомки, які житимуть тисячу літ від тепер, матимуть образ мій, сльози і радощі мої, Дажбоже мій».

У Єстві, яке оформилось 280 поколінь (впродовж семи тисяч літ) на берегах рік Оріяни (України-Руси), сьогодні живе єство нашого «я». І Пророк цю вічну сутність Єства називає Царством Духа Предків. Воно є Дажбогом благословенна Духовно-Тілесна Самобутність Народу. Для доказу можна навести приклад, коли в образі правнука раптово з’являються чіткі риси прадіда. Доказом є також вчення психолога Карла Густава Юнга про архетипи (образи колективного несвідомого). Це коли митець несвідомо повторює ті ж самі мотиви, деталі, візерунки, які витворив кілька тисяч літ тому його далекий предок.

«Треба жити для кращої долі народу. Бо ж ти є в Народі і Народ є в тобі. Добрими ділами, основаними на вищих жаданнях, збагачуй життя Народу . Вільними мислями збагачуй духовні сили Народу. Ти рунвіст. Живи так, щоб твої добрі діла славили тебе. І ця слава буде звеличувати славу Народу твого».

«Буйвіл, побачивши небезпеку, не буде себе рятувати втечею, не залишить без опіки самиць і дітей своїх. Буйвіл стає до оборони роду свого, ідучи на смерть». Так і серед людей: душі лицарів, які полягли за свій Рід, підуть до Царства Духа Предків; і їх душі будуть там найяскравішими, найшляхетнішими і про них будуть найдовше пам’ятати живі. І часточки їх душ переллються в душі новонароджених нащадків всього Роду. Душа ж, хто щуром просидів в норі, зникне майже безслідно і про нього соромитимуться згадувати навіть власні сини. Як каже Учитель: «Достойний син народу повинен віддати народові все, що йому дав народ».

Нам притаманна така нікчемна риса, як заздрість: «У сусусіда хата біла, у сусіда жінка мила». Ось як Лев Силенко про це говорить: «Не будьмо заздрісними, не будьмо гіршими людьми! У сусіда краща хата – прийди і привітай його! Заздрістю ніхто себе не ощасливив, не збагатив. Щастя не там, де розкоші, а де приємний настрій на душі. У сусіда гарна огорожа. Наснаж себе заздрістю світлою: постав біля хати ще кращу огорожу!»

«Українець, який поміщується у світі України, але у своїй душі самобутньої України не має, відщепився від кореня Народу свого. Він щезне в безвісті. Він, навіки спочивши, не піде в Царство Духу Предків. Не поєднається з єством Народу. Він – блудний син».

«Слово «ідіот» по-грецьки, той, який байдуже ставиться до суспільного життя і дбає лише про своє «я». Т.Шевченко писав: «Німії, підлії раби заснули, мов свиня в калюжі, в своїй неволі».

«На Місяці немає ні Життя ні Смерті. Значить: Життя там, де Смерть і Смерть там, де Життя. Ми живемо, щоб вмерти і вмираємо, щоб жити. У людині щосекунди умирає десять мільйонів червонокрівців і щосекунди стільки ж родиться. Людина постійно сама себе оновлює. І так і Народ постійно вмирає і постійно родиться». До речі, у деяких племен, яких ми зверхньо називаємо «дикими», і досьогодні зберігся звичай добровільного відходу з життя старих людей, котрі нічого корисного своєму роду вже принести не можуть і стали тягарем для суспільства. Вони приходять до прірви і, подякуваши Богу, спокійно туди кидаються. І це виглядає дуже шляхетно, порівняно з нашим таким панічним страхом смерті.

А ось як на ці теми розмірковує німецький мислитель ХІХст. Артур Шопенгавер.

«Подивіться восени в маленький світ комах. Як одна готує собі гніздо, щоби заснути довгим оцепенілим сном зими, як інша закутується в павутину, щоб перезимувати у вигляді лялечки і потім навесні прокинутися молодим і більш досконалим і як, нарешті, більшість з них, думаючи знайти собі спокій в обіймах смерті, турботливо прилаштовує зручний куточок для свого яйця, щоби пізніше вийти з нього обновленим, – подивіться на це і ви переконаєтесь, що тут природа звіщує своє велике вчення про безсмертя, – вчення, яке має показати нам, що між сном і смертю нема радикальної різниці, що смерть така ж безпечна для буття, як і сон. Турботливість, з якою комаха влаштовує собі вічко, або ямочку, або гніздечко, кладе туди своє яйце, разом з їжею для личинки, яка з’явится звідти наступною весною, а потім спокійно помирає, – ця старанність зовсім подібна тій, з якою людина ввечері готує собі вбрання і сніданок на наступний ранок, а потім спокійно іде спати; цього цілковито не могло би бути, якби комаха, яка помирає восени, не була, сама по собі, в своєму дійсному бутті, настільки тотожна з комахою, яка родиться навесні, як людина, яка іде спати, тотожна людині, яка встане ранком».

«Так і народи продовжують існувати, як безсмертні індивідууми, хоча часом вони і міняють свої імена; навть всі їх справи, прагнення і страждання завжди одні і ті ж, не дивлячись на те, що історія робить вигляд, немов би кожного разу розповідає щось інше. Насправді історія, це – калейдоскоп, котрий при кожному повороті дає нову фігуру, хоча в дійсності перед очима у нас завжди проходить одне і те ж».

«Очам істоти набагато більш довговічної, яка одним поглядом могла б окинути людський рід на всьому його шляху, – вічна зміна народження і смерті видалась би як безперервна вібрація, і тому їй і в голову не прийшло бачити в цьому вічно нове виникнення і перехід із нічого в ніщо: ні, подібно тому, як іскра, яку швидко обертають, приймає для нас вигляд нерухомого кола, подібно тому, як перо, яке швидко вібрирує, здається нерухомим три-кутником, а струна – веретеном, так і з погляду цієї істоти рід видався б, як дещо суще і незмінне, а смерть і народження – як вібрація».

«Як краплі і струмені бурхливого водоспаду зміняються з блискавичною швидкістю, між тим, як райдуга, яка по-висла на них, незворушна в своєму спокої, залишається чужою цій безперервній зміні, так і всяка ідея, тобто рід живих істот, залишається зовсім недоступною для безперервної зміни його особистостей».

Так і Платон тільки ідеям (для прикладу, ідеєю є Україна, Українська ідея) приписував істинне буття, індивідумам же – лише безперервне виникнення і зникнення. Шопенгавер підмітив, що є фактичний зв’язок між появою нових істот і смертю істот віджилих. Він виявляється, наприклад, в тій великій плодовитості людського роду, яка раптово виникає після страшних епідемій або війн. Ідея, рід сам регулює свою чисельність.

На нашому Орійському просторі здавна існувало ведичне вчення про перевтілення душ і це аргументовно доводить Ю.Шилов. Звідси воно потрапило до Індії і там завмерло повністю на тому ж рівні, як і прийшло туди: втілення душі певної особи в цілком конкретну людину, або навіть в тварину і рослину. Пізніше на нашій землі цю доктрину витіснили майже повністю семітські доктрини, як Юдаїзм і релігії, які вийшли з нього. Вони вчать, що душа людини виникає з нічого і ставлять перед мудрецем важку задачу пов’язати з цими виникненням «з нічого» безкінечне існування після смерті. Проте семітським релігіям вдалося вдало нав’язати нам цю доктрину силою і хитрістю.

Вчення Лева Силенка робить великий крок вперед від ведичної доктрини перевтілення душ, переступивши всі юдейські доктрини. Отже, підсумовуючи, Царство Духа Предків – це Дух, Ідея Народу, Нації. Чимось подібним є поняття «егрегору». Душі померлих українців немов би «розчиняються» в Царстві Духа Предків і там нема місця для чиєїсь індивідуальної егоїстичної «душоньки». Найшляхетніші душі посіються потім в душах всіх нащадків. А душі найпересічніших егоїстів перейдуть лише в душі своїх дітей.

Саме цією доктриною вчення Лева Силенка є могутнім, бо воно антиегоїстичне.

До речі, відхід до Царства Духу Предків у наших пращурів не був такою трагічною подією, як це є зараз. Тризна – це не поминальний бенкет по покійному (він мав назву «страви»), а бойові ігри, ристалища (кінні перегони), особливі обрядодії, покликані відігнати смерть від живих, демонструючи їх життєздатність. У пам’ятках ХІ ст. «тризна» означає «боротьбу», «змагання» і відповідає грецьким словам, які означають змагання на стадіоні. «Тризнище» – арена, стадіон, місце змагань.

«Волю треба впорядковувати, починаючи від впорядкування вдачі народу. Хлібороб, людина доброзичлива і статечна, має добре тілесне і душевне здоров’я. Стиль його життя робить його індивідуалістом і суперегоїстом. Він дає данину і жодних інших громадських обов’язків не має. І ними мало цікавиться.

І коли ми, українці (хлібосольні орачі) не змінимо своєї вдачі сьогодні, то завтра не будемо здатні жити на волі навіть тоді, коли вона нам буде історичними обставинами ПОДАРОВАНА».

Яромисл