...Бо се ж ми походимо вiд Дажбога...

Так має бути

Число 29
Лютий 11005 р. Д.

Напишіть нам

Незалежне Iнтернет-видання. Київ.
    Життя РУНВіри
    Документально
    Досліджуємо МАГА ВІРУ
    Вчення РУНВіри
    Проповідь
    Згадаймо
    Знай наших
    Поезія
    Думи мої...
    Радимо задуматись
    Погляд
    Нагально
    Події
    З приводу
  А насправді
    Між іншим
    Бувальщини
    Варто знати
    Обережно, отрута!
    А чули, що...
    Нам пишуть
    Народ сміється
    Головна сторінка

 

Про рунвірівське поселення
без лірики

(продовження теми)

В числі 18-му нашого часопису більше двох років тому було надруковано нашу програмову статтю «Тут буде серце РУНВіри» про необхідність окремого рунвірівського поселення. Вона мала певний резонанс – редакція отримала схвальні і не дуже відгуки.

Багато хто, мабуть, вже забув, про що там ідеться, тому є сенс нагадати. Ідея ця жива. Вона, хоч і не так як хотілося, проте розвивається, знаходяться її прихильники, дехто вже почав її втілювати, але, на жаль, не скоординувавшись і не об’єднавшись з автором. Почати її втілювати заважає лише одне – не зібрався кістяк діяльних людей, котрі готові оперативно виїхати на поселення, на яких можна опертися і які правильно зрозуміли її головну ціль.

Стаття та була написана свідомо в емоційному стилі, на протиставленні села з городом, переваг першого над другим і тому багато хто зрозумів так, що цю статтю написала втомлена цивілізацією людина і якій захотілося пожити в гармонії з природою. А оскільки самому їхати туди не з руки, тому автор хотів би зачепити із собою кілька єдиновірних побратимів. Насправді це далеко від істини, оскільки стаття була написана в такій тональності тільки тому, що українці думають, зазвичай, серцем, і сухі прагматичні аргументи не сприймають. Автора спонукали до написання тієї статті речі дуже прагматичні і, не виключено, що доленосні в українській історії, а саме – становлення й розвиток РУНВіри. Тому в цій статті ми б хотіли відкинути всю лірику і зупинитися на суті.

Чи ви коли задумувались, чому яйце має тверду шкаралупу? А чому плід вищих тварин, у тому числі й людини, перші місяці повинен знаходитися глибоко в животі матері? Та тому, що молодий недозрілий зародок нового організму є дуже вразливим до зовнішнього впливу. Його можуть інфікувати зовнішні мікроорганізми або елементарно з’їсти інші великі організми. Але так само відбувається і в людському суспільстві: нове суспільне явище, нова спільнота повинні певний час побути в деякій ізоляції від зовнішнього сильного світу, вони повинні певний період «поваритися у власному соку» – щоб зміцніти, і надалі гідно конкурувати з довкіллям.

Те ж саме і з РУНВірою як суспільним феноменом, як новою ідеологічною системою. Для того щоб завоювати Україну, це Вчення повинно елементарно зміцніти. Лев Силенко нам дав Мага Віру й основи Вчення – це є, якщо сказати умовно, кістяк. Щоб цей кістяк пішов, йому треба обрости м’язами та іншими органами, нагуляти жиру. А зробити це, живучи розпорошеними у великому городі просто неможливо. І в цьому, мабуть, вже переконалися американські перші рунвісти, коли жили розпорошено по різних штатах і не додумалися переїхати організовано до Святині в Спрінґ Ґлен. І їхній нинішній незавидний стан має стати уроком для нас, сповідників Науки Силенка в Україні. Бо, живучи за ритмом великого города, переймаючись його проблемами й клопотами, знаходячись у його інформаційному просторі і лише раз на тиждень (у кращому разі!) збиратись зі своїми однодумцями, тобто 1/100, 1/50 чи хай навіть 1/10 часу бути рунвістом, а решту часу кимось іншим – так ми ніякої РУНВіри не побудуємо.

Згадаймо жидівську історію. Ті жиди, які заправляють нині Ізраїлем, США, всім жидівством та й, чого правду приховувати, – усім світом, вийшли з т. зв. «зони осілості» Московської імперії, тобто із сучасних земель України та Білорусі. І жили вони тут у численних гетто, де, як і приписує їм їхній Талмуд, вони жили стіна повз стіну. І навпаки, практично ніякого впливу нині не справляють жиди-сефарди, котрі жили в той же час вільно і розпорошено в Європі. Вони катастрофічно асимілювались, тобто перестали вважати себе жидами.

Або погляньмо на мормонів у США, котрі виїхали з різних штатів і поселилися в напівпустелі навкруги Солоного озера. Зараз вони мають свій власний штат – Юта. Та й самі США створили християни-європейці, які йшли на землі індіанців і створювали там поселення. Або руські ченці, які засновували й поселялися в монастирях на півночі, русифікували тубільне фіно-угорське населення і таким чином творили Московсько-руську державу. Таких прикладів можна навести безліч. Та й зараз деякі протестантські, індуїстські та інші секти успішно створюють подібні поселення чи монастирі, коли реально впираються в неможливість існування розпорошеними у великому городі.

Нещодавно в ЗГУК (Звичаєвій Громаді Українських косаків) виникла цікава ідея – збудувати в Києві своїми силами і на свої кошти багатоквартирний будинок, щоб потім у ньому жити однією громадою. Це теж непогана ідея, яка де-в-чому перегукується з нашою – оскільки це все ж набагато краще, аніж жити розпорошеними, хоча вплив мегаполіса при такому варіанті послаблюється недостатньо. Але ця ідея теж поки що на рівні проекту і ми щиро бажаємо, аби вона втілилася. Хай буде таких осередків декілька, хай їх буде багато, хай виникне рунвірівське поселення на батьківщині Учителя в селі Богоявленському та ще деінде – вони всі мають між собою співпрацювати й конкурувати за першість. Якийсь осередок виявиться сильнішим, котрий і стане, як ми писали у попередній статті, серцем РУНВіри.

Нам дехто закидає, що ми, мовляв, хочемо ізолюватися від світу, «втекти на хутір», що «треба йти в народ, а не ховатись» і так далі. Що можна відповісти? Перше, що ховатися ніхто і не збирається. У статті говорилося, що поселення має знаходитися близько до транспортних магістралей, недалеко від Києва, тобто ми маємо їздити по всій Україні, проповідувати РУНВіру, об’єднувати громади, а також тримати в полі свого впливу столицю як потужний інформаційний і господарський центр. По-друге, на такий крок, як поміняти місце свого проживання, покинути комфортний город і поселитися на землі, – на це здатні дуже й дуже мало справді фанатичних рунвістів, адже для цього треба бути доволі сильною людиною, а таких зараз, на жаль, не густо. Тому побоювання, що громади в городах опустіють, дуже й дуже надумані. А якщо й опустіють, то не від того, що всі поїдуть у поселення, а з причин, які зазначені вище, тобто неповноцінності громад, розпорошених у мегаполісі.

В кінці хочемо підкреслити, що нам потрібні насамперед не люди, які люблять природу й селянське життя, не ті, які мріють про дачу біля річки під лісом, а люди, які чітко уявляють, що вони їдуть для того, щоб жити й працювати на Ідею РУНВіри і на Славу Дажбога. А ще аби випробувати модель майбутньої сильної України.

З Дажбогом переможемо!

ЯРОМИСЛ