...Бо се ж ми походимо вiд Дажбога...

Язичництво

Думи мої...

Число 27
Серпень 11005 р. Д.

Напишіть нам

Незалежне Iнтернет-видання. Київ.
    Життя РУНВіри
    Документально
    Досліджуємо МАГА ВІРУ
    Вчення РУНВіри
    Проповідь
    Згадаймо
    Поезія
    Мудрість
    Радимо задуматись
    Так має бути
    Про наболіле
    Нагально
    Події
    З приводу
  А насправді воно так
    Між іншим
    Бувальщини
    Варто знати
    Обережно, отрута!
    А чули, що...
    Лист другу
    Народ сміється
    Головна сторінка

 

ЧОМУ ЗАГУБИЛИСЬ ІЗРАЇЛЬСЬКІ «ОВЕЧКИ»?

Біблія, Посланіє Св. Павла до Римлян, гл. 2:

9. Горе і тіснота на всяку душу чоловіка, що робить лихе, Жидовина перше та й Грека.
10. Слава ж честь і впокій усякому, хто робить добре, Жидовинові перше, та й Грекові.
11. Нема бо в Бога вважання на лиця.
12. Скільки бо без закону згрішило [стільки їх] без закону й погине; а скільки в законі згрішило, [стільки їх] законом суд прийме.
13. Не слухателі бо закону праведні перед Богом, а чинителі закону оправдаються.
14. Коли бо погане (язичники), не маючи закону, по природі законне чинять, то вони, закону не маючи, самі собі закон:
15. вони показують діло законне, написане в серцях їх, як свідкує совість їх, і між тим думки їх одна другу осуджують, або оправдовують.

Як бачимо з коротенького біблійного уривку, що «погане», тобто «нехристияни» не потребували біблійних законів для виправлення своєї поведінки. Закон був даний їм Богом у їх Серці. Язичникам не треба було нагадувати: «не убий, не укради...» – це вже було закодоване в них від народження.

Чи треба наказувати корові: їж траву і не споживай м’яса? Вона по природі своїй їсть траву і наказу не потребує.

Чому ж для певної спільноти постала необхідність утвердження законів, які іншим людям дані були Богом?

Чому Ісус мусить заявляти, що «послано його тільки до загублених овечок Дому Ізраїлевого»? І чому ж ці «овечки» загубились?

Загубились вони тому, що стратили генетичну пам’ять. Стратили поняття, хто вони і чиїх батьків діти. Почали вести тимчасовий спосіб життя, не будуючий, а споживацький і руйнуючий. Мало дбаючи за прийдешні покоління, стративши совість. Втративши поняття добра і зла. Закони вічного життя стали для них незрозумілі, а турботи про тіло осліпили їх.

Сталось так, як сьогодні в Україні. Гальма совісти страчено, і всі женуть прискорено у безладдя, байдужі до всього, крім своїх тваринних потреб. Як малі діти, досвід своїх пращурів стративши, а свого не наживши. Мавпуючи з усіх націй світу, і не розуміючи, що нашими вчителями можуть бути тільки наші Предки. Не може Овечка вчити Лева! На Україні можна збудувати найсильнішу у світі державу, але жити добре в тій державі буде той, хто її збудував.

Маємо приклад: є багатонаціональна держава Америка (імперія). Виникла вона на землі американських індіян. Але яку мають вони з того користь? Загублено мову, культуру, звичаї, рідну віру. Молодь, стративши коріння, попсувалась, вимішалась з чужинцями, ставши погноєм чужого народу, можливо навіть ворожого, який знищив їхніх предків. З великого народу лишилась купка, яка відчайдушно намагається утримати рештки минулої культури.

Спробуйте спитати американця, якої він нації? І почуєте, що він трохи ірландець, трохи німець, трохи китаєць і т.д., але зате пес у нього найчистішої породи, не вимішаний ні з якими іншими і має високу ціну, бо чистопородний пес розумніший за всіляких гібридів.
Тут подаємо цікавий уривок з книги Протоєрея Степана Ярмуся «Духовність Українського Народу»: «..Смертну кару в нас було допущено за князя Володимира Великого – найперше в духовних судах, а згодом також у світське судівництво». Але це зроблено під впливом візантійського права й Номоканону на вимогу греків – Митрополита і його оточення.

Дослідник духовості Княжої Русі, проф. Георгій П. Федотов, твердить, що візантійське цивільне право обов’язувало також церковне судівництво, отже з Хрещенням Русі-України воно прийшло й до нас. Цей же вчений оповідає, як то було покарано церковним судом у спосіб скалічення Єпископа Ростовського - з присуду Митрополита Київського Теодора, засудженому відрізали язика, викрутили руки і повиколювали очі. Це сталося 1169 року, коли престол Київської Митрополії займали греки. Але в християнській Візантії така жорстокість була звичайною практикою, яскравим прикладом цієї жорстокості став візантійський імператор Василь Болгароборець (957–1025), який осліпив 15 тисяч болгарських полонених, а кожного сотого з них – скалічив». (Виколов одне око, щоб були поводирями для 15 тисяч сліпих болгар до рідної землі).

Лідія РУБАН, США