Верховний
Учитель Бойового Гопака про РУНВіру
Уривки з книги «БОЙОВИЙ ГОПАК. Концепція світобачення».
– Львів, 2000.
На
відміну від Української Рідної Віри, Рідна Українська Національна
Віра характеризується тим, що в ній скасовано багатобожжя і
утверджено нове монотеїстичне богорозуміння. У Святому Письмі
рунвістів «Мага Віра» Учитель і Пророк Лев Силеню пояснює свою
принципову позицію: «Віра в Дажбога
не має нічого спільного ні з поганством, ні з неопоганством,
ні з ідолопоклонством» (с. 1348). Отже, РУНВіра –
це концептуально нова віра, яка лиш частково спирається на староукраїнську
дохристиянську віру наших предків.
Пророк
РУНВіри Лев Силенко народився 27 вересня 1920 року в селі Богоявленському,
неподалік Усівки (нинішньої Олександрії). Із раннього дитинства
був посвячений дідусем Трохимом у староукраїнську віру. Дякуючи
дідусеві свідомість юного Силенка заполонила безмежна любов
до рідної віри наших Предків.
У
1963 році Учителя Лева Силенка осяяло Боже натхнення, а просвітління
дало нове розуміння відродження і утвердження рідної Віри.
Кожен
будує Україну в міру своїх природніх здібностей: хто силою розуму
і слова, хто духом і конкретними справами, а хто тілом і зброєю,
але всі йдуть до однієї мети – відродження Вітчизни. Учитель
Лев Силенко зробив першу спробу об’єднання всіх трьох сил в
одній людині і нації в одну цілісну потугу, щоб раз і назавжди
дати відсіч всім ворогам нашого народу. Найкращим способом єднання
всіх сил народу є Рідна Віра.
Віра
народу є невід’ємною складовою частиною ментального агрегору
нації – це її божественний дух. Тому часто національне відродження
ототожнюють із духовним. РУНВіра здатна об’єднати і духовно
оновити всю українську націю і, що не менш важливо, українське
лицарство.
У 1979 році побачила світ Священна Книга рунвістів «Мага Віра».
Титанічній праці над нею український народ має завдячувати Пророку
і Учителю Леву Силенку. Видатний український історик С.Плачинда
назвав «Мага Віру» Українською Біблією.
Як
і всі новостворені віри, РУНВіра зазнає нападок і критики з
боку деяких науковців, які, прикриваючись об’єктивізмом і компетентністю,
вишукують слабкі місця у «Мага Вірі». Коли ж запитати критиків:
чому ж ви не написали щось подібне, вони не мають що відповісти.
Світ збагачується не критикою чи чемним мовчанням, а конкретною
працею одержимих величними думками.
Сьогоднішній
науковий світ України не дає належної оцінки Силенковому вченню,
але, незважаючи на сліпоту вчених, РУНВіра твердою ходою крокує
по Україні. Нове розуміння Бога і віри вабить істинних патріотів
Вітчизни. Постійно зростає кількість громад сповідників РУНВіри
Зараз важко кількома словами сказати, що ж вабить людей у РУНВірі,
але на мою думку, – найбільше високопатріотичний дух вчення
Л.Силенка.
Дехто
із недоброзичливців РУНВіри закидає, що РУНВіра – це ультраправий
нацизм, вбраний у релігійні шати. Кожен народ має право любити
свою Вітчизну так, як йому хочеться, а якщо він дуже сильно
любить свою Батьківщину і обожнює її, то честь йому і хвала.
Такий народ ніколи не втратить своєї державності і ніколи не
зазнає такого ганебного рабства, якого зазнав наш народ, зрадивши
заповіти предків і прийнявши чужовір’я.
Осяяний
Богом Пророк і Учитель Лев Силенко-Орлигора вчить: «Протилежності
в розуміннях Бога звеличують духовне життя Людства... Сад, в
якому цвітуть тільки тюльпани, бідний. Сад, в якому цвітуть
рожі, жоржини, тюльпани, чорнобривці, айстри – багатий різновидністю
життя. Планета Земля – квітучий сад народів різних рас, що мають
різні мови, релігії, культури. Різновиддя Людства благословенне
Богом і є корисне для духовного і тілесного здоров’я народів»
[50].
Краса
і неповторність нашої планети – у багатобарв’ї народів, що її
населяють. Кожен народ має рівні права на існування, і жоден
агресор не має права у нього їх відібрати. Кожен народ має рівні
права на захист своєї Батьківщини, народу, мови, обрядів і звичаїв.
Будь-які спроби знищити народ шляхом запровадження інтернаціональних
догм є аморальні, тотожні діям агресора, і тому повинні зустрічати
належну відсіч.
РУНВіра
– віра суто національна. Призначена тільки для українців і виховує
їх в дусі толерантного ставлення до представників інших національностей
і віросповідань. РУНВіра вчить, любити свою Батьківщину і обороняти
її від загарбників, тому в ній передбачено шлях воїна-патріота
Шлях воїна у РУНВірі, на мою думку, може стати вагомим доповненням
у навчально-виховному процесі бойового вишколу лицарів України,
а відповідно і воїв Гопака.
Лицарі
України і вої Гопака, які сповідують РУНВіру, досягли вершин
духовного і тілесного вдосконалення, мають право, попри завойовані
ними титули, переходити у стан ржісів. Ржіс – це рішитель Життя
і Смерті. «Ржіс – це український камікадзе.
Той, хто відчув, що він готовий бути ржісом, не обов’язково
має звільнятися від земного життя: ржіс проявляє свої божественні
сили у всіх сферах життя українського народу – у бою на фронті,
розвідці, мистецтві, техніці й праці. Він вирізняється від загальної
маси народу своєю одержимістю, цілеспрямованістю, відвагою,
здоровими інстинктами народного самозбереження, самопосвятою
вищою за звичайне життя і звичайну смерть. Ржіс – це завершення
кращих духовних і тілесних сил нації. Ржіс – це Дажбожий дар,
який отримує не кожний, це дар Слави, Любові і Безсмертя. Ржіс
обрядово (в натхненні Дажбожого священнодійства) своєю мудрою
смертю майстерно і впевнено відбирає життя в сотні катів України.
Рунвісти славного героя Рішителя Життя і Смерті обрядово провожатимуть
уквітчаного у вінок безсмертя. Найкращі діви внуків Дажбожих
провожатимуть його, як на велике Різдво Світла Дажбожого, у
Святиню Безсмертя. Мати його буде проголошена Великою Матір’ю
Волі й Слави. Піде слава по світу, що коли йде ржіс, то значить
іде той істинний лицар України, хто сам себе прирік на смерть,
щоби своєю смертю перемогти ту смерть, яку несуть Батьківщині
вторжники» [50, с. 1030–1032].
У
Святому Письмі рунвістів «Мага Вірі» фахово висвітлено історію
України, починаючи від 7–5 тисячоліть до Христа, прославляються
українські пророки, Дніпро-Славута, Київ, рідна мова, обряди
і звичаї. Яскраво висвітлені злочини катів нашого народу, які
вони чинили проти нас. Кожен, хто хоч раз прочитав «Мага Віру»,
сповнюється гордістю за свій багатостраждальний народ, повагою
до рідних пророків, культури, обрядів, звичаїв і великою шаною
до Учителя Лева Силенка. Переоцінює духовні вартості і переймається
світлою любов’ю до рідної Батьківщини.
«Мага
Віра» вчить: «Любов до Вітчизни – вічна
молодість людства..., завжди модна, і завжди пристрасна, відважна,
хвилююча, мрійна і свята... Безумство залюблених у Вітчизну
– мудрість національної волі» [50, с. 1236]. Усіх
рунвістів об’єднує самовіддана любов до України. Послідовники
науки Лева Силенка понад усе ставлять турбота про Вітчизну,
бо така у них віра.
Мага
Віра навчає: «Любов до Вітчизни пристрасна
і світла жаріє тільки в пристрасних і світлих душах. Могутній
народ, який має синів, об’єднаних любов’ю до Вітчизни» [50,
с. 1235].
Як
бачиш, читачу, РУНВіра є повною протилежністю християнству.
Вона є національна, єднає народ у любові до Батьківщини, єднає
у вірі в Єдиносущого Господа Дажбога, враховує особливості геополітичного
становища нашої держави, передбачає напад ворога, висвітлює
його суть і закликає боротися із ним: «Хто
не вміє ненавидіти ворогів, той не вміє любити приятелів...
Син не може любити того чужинця, який повісив його матір. Любити
ворога Вітчизни, значить любити зло. Хто любить зло, у того
зла любов. Зла любов знаходить місце тільки у злому серці, Злу
любов не може виправдати страх перед гріхом... Хто прощає зло,
той сприяє його поширенню» [50].
«Мага
Віра» закликає боротись зі злом, вчить бути непримиренним із
ворогами Вітчизни: «Рунвіст – Священний
воїн України... Він непримиренний із ворогами. І ніхто його
не муштрує бути непримиренним, ні, непримиренність – це імпульс
його вродженої духовної самооборони. Він свято вірить (і жодна
сила цієї віри в нього не відбере тому, що його віра – це духовна
кров тілесного «Я»), що його хід супроти окупантів України –
Хід Обрядового Розумного Священнодійства – Хід Безсмертя! І
далекі й близькі його предки, і грядущі покоління йдуть за ним,
вони живуть і хвилюються в ньому. Він ніколи не йде сам – з
ним іде історія народу: історія народу там, де подвиги його
по-рідному рідних синів» [50 с. 986].
Рідна
Українська Національна Віра вчить українців бути українцями.
Навчає, як виживати в жорстоких реаліях дійсності. «Дбаючи
про мир, куйте мечі... Заповітно кажу Вам – щоби наші небесні
скарби були нашими, щоби наші боги були нашими, щодня тримайте
мечі напоготові. Коли, на пребегатій землі живучи, розніжимося
і обростуть салом наші м’язи і серця, завжди будуть нас бити
нашими мечами у наших домах».
РУНВіра
– це чітка Національна Означеність Українського народу. У цій
Означеності діє рідне многограння буття, діє зворушлива відповідальність
за долю народу, його минуле, сучасне і майбутнє. РУНВіра – це
Шлях Національної Свідомості, глибинна психологія рідної правди,
яка співпрацює із всіма правдами на світі. РУНВіра – це вияв
нелукавої Української Доброти, глибоких народних радощів і болю,
веління шляхетного серця, яке само себе кличе, непокоїть, обнадіює
і зобов’язує до дії самопізнання, самовдосконалення і самодисципліни.
РУНВіра – це священне хотіння народу жити, і в інших народів
не відбирати право на життя.
На
мою думку, «Мага Віра» має бути настільною книгою кожного воя
України, а особливо працівників служб соціально-психологічної
підготовки. Велична віра, яка закарбовує у пам’яті воїна віру
в безсмертя народу, з якого він вийшов, народу, який він зобов’язався
охороняти від загарбників, народу, який утримує і годує армію
лицарів. Могутня віра, яка плекає безстрашних і самовідданих
лицарів Вітчизни. Безсмертний той народ, який має рідне богорозуміння
і рідну національну віру.
Володимир
ПИЛАТ